DISCLAIMER

Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca/pengunjung yang mengalami masalah kesihatan dinasihatkan untuk mendapat nasihat dari doktor atau pakar kesihatan.


Order Form/Borang Pesanan

Name:
Email Address:
Order Description
Delivery Address
Contact No.
Mode of Payment (pls choose one)
Query/Opinion

Get your own free form like this one.

25 November 2014

ALFALFA SHAKLEE DAN KEPUTIHAN

KEPUTIHAN?....ada yang malu nak cerita perihal keputihan...sebab apa..sebab ia melibatkan mahkota wanita...

Jangan malu jangan segan wanita sekalian...kerana keputihan itu pada asasnya ia adalah normal bagi semua yang bergelar perempuan...TETAPI ada juga keputihan yang TIDAK NORMAL...

Macam mana ye tak normal tu? 
Keputihan yang tidak normal ialah keputihan bermasalah...ia berbau...warna keputihan pun tidak jernih berkemungkinan kuning atau coklat gelap...dan yang paling merisaukan ia menyebabkan kawasan sulit anda gatal....aduh...itu paling risau kan..

Pengalaman saya sendiri bila mana itu berlaku dan paling merisaukan apabila saya buat pap smear...doktor detect ada jangkitan fungus hasil pemeriksaan pap smear....pada waktu itu memang saya ada masalah keputihan...huhuhu saya mula rasa risau...doktor bagi ubat untuk dimasukkan  ke dalam vagina...tapi saya rasa ubat tu tak membantu....dahla ubat tu sebiji je RM2x.00..mahal kan...

Akhirnya saya diperkenalkan dengan Alfalfa Shaklee...saya makan... dalam 2 minggu lepas tu...keputihan saya normal semula...tiada lagi gatal-gatal...Masyaallah sangat-sangat lega...
syukur sangat...

Tapi kan..ada extra la Alfalfa bagi kat saya...rupanya alfalfa banyak manfaat....
saya rasa lenguh-lenguh badan tu kurangla berlaku....pastu jerawat kat muka mcm mengecut...rupenya alfalfa bagus untuk detoks juga..nak kasi banyak susu badan pun bole..





Kerana ALFALFA....saya terus jadi ahli Shaklee....bukan sahaja jadi ahli...saya terus promot Shaklee shingga hari ini....dari alfalfa saya tambah amik vita c...esp...dan lagi..lagi...

'SHAKLEE TERBAIK DIHATIKU'

Nak tau tak?

Alfalfa Sahklee merupakan produk pertama sekali yang dicipta oleh Dr. Forrest C Shaklee pada tahun 1950an. Maka Alfalfa Shaklee merupakan produk signature Shaklee Corporation. 

Kenapa  Dr. Shaklee memilih Alfalfa Shaklee sebagai supplement pertama?

Alfalfa merupakan herba tradisional masyarakat orang putih dan mereka menggunakan Alfalfa untuk pelbagai jenis keadaan kesihatan terutamanya bagi wanita selepas bersalin. Oleh sebab Alfalfa mempunyai banyak kebaikkan kepada wanita, lelaki dan kanak-kanak maka Dr. Shaklee merumuskan formula Alfalfa menjadi supplement Alfalfa Shaklee yang sangat-sangat memberi manfaat kepada jutaan manusia. 

Kalau korang ada masalah keputihan...jangan takut nak mencuba Alfalfa...insyaallah...

♥ZURAIDA ♥ 
0126582602 
FB: Zuraida AP
Insta : azueshoppe 
Emel: onlinedotbiz@yahoo.com
 ♥COD: Sg Besi, Jalan Istana, Cheras, Ampang, Ulu Klang, Keramat, Wangsa Maju









Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers