DISCLAIMER

Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca/pengunjung yang mengalami masalah kesihatan dinasihatkan untuk mendapat nasihat dari doktor atau pakar kesihatan.


Order Form/Borang Pesanan

Name:
Email Address:
Order Description
Delivery Address
Contact No.
Mode of Payment (pls choose one)
Query/Opinion

Get your own free form like this one.

29 October 2012

Jauh dengan Stokis? dah jadi ahli tapi susah nak beli

Bagi mereka yang jauh dgn stokis, tetapi dah jadi ahli, anda bole membeli dgn saya dengan harga ahli...segala jenis offer yang ada dalam katalog dan flyer, anda layak mendapatkan..(unless brg tersebut mmg tiada lagi di stokis).
Anda bole order melalui saya dan tanggung sedikit caj pos.Kebiasaannya, untuk barangan yang besar dan kuantiti yang banyak, saya menggunakan pos parcel kerana jauh lebih murah berbanding poslaju. Jika barang kecil bolela guna poslaju..
Saya tidak menggunakan 'private curier' kerana skop penghantaran mereka terbatas, ada tempat yang mereka tidak dapat hantar...POS MALAYSIA TERBAEK!!! mana ceruk kat Malaysia ni dorang bole hantar...SERVIS DORANG MAKIN MANTOP!!! wpun ada juga segelintir staff mereka yang buat hal...tapi so far saya tkde masalah sgt dgn POS MALAYSIA

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers