DISCLAIMER

Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca/pengunjung yang mengalami masalah kesihatan dinasihatkan untuk mendapat nasihat dari doktor atau pakar kesihatan.


Order Form/Borang Pesanan

Name:
Email Address:
Order Description
Delivery Address
Contact No.
Mode of Payment (pls choose one)
Query/Opinion

Get your own free form like this one.

17 March 2015

LECITHIN

Lecithin diekstrak dari kacang soya organik bukan- GMO, setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin  soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol. Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin, inositol, forforus dan lemak tak tepu.

Sekarang kite cite lak tentang kelebihan lecithin Shaklee. Apa kelebihan Lecithin.

  1. Menyerap vitamin yang larut dalam lemak - Supplement Lecithin ini akan membantu tubuh badan dalam menyerapkan vitamin A, D, E, dan K yang larut - lemak
  2. Melindungi hati - Membantu memulihkan kesihatan hati dan menghalang enapan lemak di hati kita.
  3. Pemecahan lemak dan kolestrol - Bertindak sebagai "Permbersih" salurdarah, membantu mengemulsi dan metobalisme lemak, kolestrol dan trigliserid dalam tubuh badan kita.
  4. Pelangsingan - Mencegah dari obesiti. Pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelansingan yang seimbang dan sihat.
  5. Mencantikkan kulit dan otot - Membentuk membran sel,  melembapkan dan menghaluskan kulit untuk kulit yang cantik, mengaktifkan metabolisme sel dan melambatkan penuaan.
  6. Memperbaiki alergi - Menghalang platelet darah dari mengaktifkan tisu gegelung didalam salurdarah, seterusnya mempertingkatkan alergi seperti penyakit kulit.
  7. Mengahalang kejadian batu karang - 90% terjadi batu karang dari kolestrol, Lecithin mengemulsi kolestrol berlebihan untuk menyekat kejadian batu karang.
  8. Menghalang tekanan darah tinggi - Memperbaiki tekanan darah tinggi dengan memghalang arteriosklerosis, menggalakkan peredaran darah.
  9. Meringankan sembelit



Sebotol Lecithin ni ada 180biji..

Zue cadangkan pengambilan 3 biji utk 2 kali sehari

Anda mau? segera hubungi zue ye


FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
♥ZURAIDA ♥ 
0126582602 
FB: Zuraida AP
Insta : azueshoppe 
Emel: onlinedotbiz@yahoo.com
 ♥COD: Sg Besi, Jalan Istana, Cheras, Ampang, Ulu Klang, Keramat, Wangsa Maju♥

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers